Společnost Drinkia nás pověřila úkolem vytvořit 3 rozdílná produktová videa vhodně reprezentující vybraný druh alkoholu – destiláty, vína a šumivá vína. Videa byla použita v internetové kampani na YouTube, Facebooku a Instagramu.
Videa vystihují vlastnosti a atmosféru jednotlivých druhů alkoholu, ale zároveň mají jednotné vizuální provedení, aby kampaň působila celistvě.
Highland Park 12
Pro whisky Highland Park 12 jsme zvolili pozvolné a tajemné tempo korespondující s dlouholetou tradicí a vikingskou historií skotského pobřeží.
Reliéf lahve se v odlescích světel pomalu vykresluje, při doprovodu hudby necháme vyniknout celou krásu lahve a video zakončuje dopad jediné kapky, která zčeří hladinu sklenice.
Chateau de Vaudieu
U červeného vína jsme vsadili na klasickou hudbu evokující francouský venkov. Lahev se postupně objevuje, až po samotné nalévání.
Naším cílem bylo co nejlépe zachytit rudou barvu vína. Pro dodatečné umocnění nalévání jsme do pozadí vložili dopadající víno na hladinu sklenice s jemným zvukovým podkresem.
Camille Braun
Šumivé víno se nejlépe hodí k oslavám a jiným společenským událostem. To jsme měli také při natáčení na paměti.
Živá hudba spojená s dynamickým střihem, odlesky a citlivé dozvučení vytváří jedinečnou atmosféru podtrhující šumivé víno Camille Braun.
Ve studiu
Natáčení produktů a obzvláště skleněných lahví není jednoduchý úkol. Každý odlesk okolního prostředí se na vyleštěném skle může projevit. Rozhodli jsme se produkty zaznamenat na černém pozadí, proto jsme pracovali v uplné tmě pouze se světly vykreslující tvar lahví. Ikdyž se to tak na první pohled nemusí zdát, správné a důkladné leštění produktů je naprosto klíčové.
Pro dosažení plánovaného výsledku jsme při natáčení produktů využili například elektrickou točnu a nechali vyrobit podkladové sklo v různých rozměrech pro konkrétní záběry.
Kamera:
Daniel Holub
Kamil Chudačík
Postprodukce:
Kamil Chudačík