Kampaň pro sociální sítě
Cílem bylo vytvořit poutavou a originální kampaň pro společnost Brašnářství Tlustý. Rozhodli jsme se nepoužít hudbu a střih postavit pouze na zvucích z dílny. Rytmiku zvuků pak zakončuje jednoduchý, ale přesto výstižný slogan.
Bylo vytvořeno hlavní video dlouhé 15 sekund a k němu 6 sekundové varianty pro remarketing potenciálních zákazníků. Šest kratších videí obsahovalo vždy jiný produkt, abychom zacílili na větší množství diváků. Kampaň byla primárně určena pro YouTube a čtvercové provedení pak na Instagram a Facebook.
Pohled do zákulisí
Při realizaci videí jsme využili autentické prostředí dílny Brašnářství Tlustý. Do záběrů byly zakomponovány reálné nástroje a předměty, které jsou používány ve výrobě. Tím se nám povedlo zachytit výjimečnou atmosféru daného prostředí. Dalším klíčovým prvkem bylo jemné dosvícení výrobků tak, aby vynikly jejich přednosti i na makro záběrech.
Kamera:
Daniel Holub
Kamil Chudačík
Postprodukce:
Kamil Chudačík
Voiceover:
Ivan Petrův